KT9 Klantenservice

Alle informatie over bestellen, leveringen en dergelijke vindt u hier. Direct contact? Mail ons dan support@kt9.nl of bel ons op telefoonnummer +31 (0)85 - 0645405. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00







Bezorgprijzen en minimale orderwaarde
Wij hanteren geen minimale orderwaarde. De verzendkosten zijn € 4,95 inclusief btw voor bezorgen in Nederland € 6,95 voor bezorgen naar Belgie. Bestelt u voor meer dan € 75,-, dan verzenden we uw bestelling helemaal voor niets, zowel voor Nederland als naar Belgie.







Leveringen
Ons streven is om uw order binnen 3 werkdagen te leveren, mits de artikelen op voorraad zijn en er zich geen onverwachte gebeurtenissen plaatsvinden. Als de leverdatum later is dan ontvangt u hiervan een bericht per mail. Mocht uw zending worden aangeboden op het moment dat u niet thuis bent dan zal de bezorger een melding daarvan met instructies achterlaten in de brievenbus. Niets ontvangen, ook geen bericht? Stuur ons dan een mailtje (support@kt9.nl) en wij zoeken het uit!








Onze prijzen
Al onze getoonde prijzen op de website zijn inclusief btw en handelingskosten met uitzondering van de verzendkosten. Deze worden apart berekend aan het einde van uw bestelling. € 4,95 inclusief btw voor bezorgen in Nederland € 6,95 voor bezorgen naar Belgie. Bestelt u voor meer dan € 75,-, dan verzenden we uw bestelling helemaal voor niets, zowel voor Nederland als naar Belgie.







Ons bestelproces in enkele stappen
1. Kies welke artikelen u wilt, kies het aantal en plaats ze in uw winkelmandje.
2. Ga door naar het afrekenproces, maak een account aan of plaats uw order als gast.
3. Vul uw factuurgegevens in, vul ook uw verzendgegevens in als deze afwijken van de factuurgegevens.
4. Kies de verzendmethode, gratis afhalen of laten bezorgen met PostNL.
5. Kies de gewenste betaalmethode.
6. Controleer uw bestellijst en ingevulde gegevens, ga akkoord met de algemene voorwaarden en het privacy beleid en klik op de afrekenknop.
7. Indien u direct betaald wordt u geleid naar onze betaalpartner Sisow waar u uw bestelling kunt afrekenen.
8. Na het afrekenen komt u in het bevestigingsscherm, hier ziet u uw ordernummer. U krijgt nu ook in uw mailbox een bestelbevestiging.








Onze betaalopties
Bij kt9.nl kunt u betalen met:

  • iDEAL
  • iDEAL QR
  • BUNQ
  • Bancontact
  • ING Home'pay
  • V Pay
  • Paypal
  • Middels overschrijving achteraf, binnen 14 dagen
  • Aanvraag betalen op factuur, dit is alleen mogelijk voor bedrijven. In het laatste geval wordt aanvraag altijd getoetst en kan geweigerd worden.







Achteraf betalen
Achteraf betalen kan als bedrijf met een geldig KvK nummer direct bij ons tot een bedrag van €250,- en alleen nadat een eerste bestelling direct is voldaan. Kubustotaal behoudt zich het recht voor om betalingen op factuur verzoeken te weigeren. Particulieren kunnen ook op rekening bij ons bestellen, de betaling verloopt in dat geval via Sisow.U ontvangt dan van sisow een mail met betaalink. De betaling dient binnen 14 dagen na levering te zijn voldaan.







Klachten over producten en of levering
Mochten er producten bij levering defect, beschadigd of foutief zijn, dan is het belangrijk dit zo snel als mogelijk aan ons door te geven. Dit kan per mail (support@kt9.nl) of telefonisch ( +31 (0)850645405). Bij beschadiging zullen wij vragen om foto's van de beschadiging. Als de verpakking ook beschadigd is, willen we hier ook graag foto's van hebben. Wij proberen schade en reparatieklachten altijd dezelfde dag nog te verwerken.

Op het moment dat een artikel moet worden teruggestuurd komen de verzendkosten in geval van schade, defect of foutieve levering bij levering voor rekening van ons, mits dit binnen 2 werkdagen gemeld wordt. Op het moment dat artikelen moeten worden teruggestuurd ontvangt u van ons per mail een retourformulier en evt. een pakbon.  De artikelen moeten binnen 14 dagen na de aanvraag teruggesturd worden. Wij zullen na ontvangst binnen 14 dagen het betaalde bedrag terug betalen. Verzendkosten worden ook terugbetaald, mits alle artikelen uit dezelfde order worden geretourneerd.








Overige artikelen terugsturen

Mocht u een artikel terug willen sturen, bijvoorbeeld omdat de kleur niet mooi is, of omdat het een verkeerde maat betreft, dan moet dit binnen 14 dagen na ontvangst aan ons gemeld worden. dit kan per mail (support@kt9.nl) of telefonisch +31 (0) 850645405. U ontvangt dan van ons een bevestiging met retourformulier en evt. een pakbon. Wij zullen na het sturen van de bevestigingsmail binnen 14 dagen overgaan tot terugbetaling van de artikel(en) en evt. de verzendkosten (alleen als alle artikelen uit de order geretourneerd zijn) De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening en de artikelen moeten binnen 14 dagen na de melding bij ons binnen zijn. als het product door ons opgehaald moet worden zijn de kosten € 7,50 per orderregel ( € 7,50 per artikelnummer), dit bedrag wordt afgehaald van wat er terugbetaald moet worden.
Wij vragen verder om voorzichtig om te gaan met onze producten. Als wij het artikel niet meer als nieuw kunnen verkopen kan het zijn dat er waardevermindering in rekening wordt gebracht







Bestellingen geplaatst op platformen
Heeft u de bestelling geplaatst via een platform, dan gelden de voorwaarden zoals door hen opgesteld. Mocht u problemen ervaren of vragen hebben, dan kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen.







Klachtenprocedure
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij zullen u binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org."

Bekijk onze Algemene voorwaarden en privacy pagina